zaterdag 13 februari 2016

De dagen


De dagen vliegen als een schaduw heen
Aaneen gevlochten dagdelen en uren.
Verplichtingen en hobby’s
Huis cleanen, boodschappen doen, koken en winkeldiensten draaien.
Spelletjes spelen en boeken lezen. Als ik geen e reader had dan zou ik zeggen; kilo’s boeken want ik hou van dikke pillen.
Vergaderingen plannen en bijwonen.
Ontslag genomen als; vliegende keep
En daardoor sta ik als vast personeel weer op de zaterdagochtend.
We hebben de verjaardag van mijn lief uitgespreid over 3 dagen. Hij is mijn Valetijnslief doordat hij jarig is op de 14de februari.  
Maandag gaat hij 2 á 3 dagen in quarantaine, zijn schildklier wordt stopgezet.
Dan hebben we ongeveer 14 dagen een lat relatie, samenslapen is dan taboe.

Ook dit gaat weer voorbij en dan vliegen de dagen nog steeds als een schaduw heen.

Geen opmerkingen: