dinsdag 9 juni 2015

Speurtocht

 
Speurtocht

In de speurtocht naar waar mijn koorts vandaan komt, was vanmorgen de volgende stap gepland. Ik moest nuchter naar het Vlietlandziekenhuis voor een Echo Buik. Afspraak was om 08.20u. Ik was zo vijf voor negen aan de beurt. De dr. Daar was weggeroepen voor een spoedgeval, dus begon hij al met 35 minuten achterstand. De echo liet een iets vervette lever zien, logisch gezien de enorme portie medicatie die mijn lever te verwerken krijgt. Verder zag de milt, de nieren , mijn gal en alles er goed uit. Behalve dan een enorme portie lucht. Dat bleek vorige week ook al bij de röntgenfoto van mijn longen. Kortom deze echo heeft wederom niets aan info opgeleverd. Ik denk dat mijn behandelaar nu een CT scan wil maken. Dat hoor ik de 17de wanneer ik officieel de uitslag van de echo van hem krijg. Als dat niks oplevert lijkt de volgende stap de endocrinoloog, want dan zou mijn stofwisseling wel eens de oorzaak kunnen zijn. Dat denk ik omdat in 1990 al schildklierproblemen en later mijn bijschildklieren een probleem bleken, en er daar een die op hol geslagen was verwijderd is in het Erasmus. We zijn uiteindelijk pas drie en een halve maand aan het zoeken waar mijn koortsaanvallen vandaan komen.    Gegroet   Jeroen.

Geen opmerkingen: