donderdag 13 maart 2014

Maart


Ik heb het soms ernstig druk. Standaard 2 x een vergadering in maart. Eentje van de VvE(vereniging van Eigenaren) en eentje van de WW(Wereldwinkel). Dan worden de jaarverslagen gelezen en beoordeeld. Eerst door de kascommissie en daarna door de leden. Bij de VvE ben ik de voorzitter oftewel eerste onder mijn gelijken en dat hebben sommige medebewoners niet door. Zij klagen soms over het een en ander en denken dat ik een toverstafje bezit en wanneer ik met deze ga zwaaien dat alles weer goed komt. Wanneer dit niet gebeurt dan is het mijn schuld. Geduldig vertel ik dat ik alles aan de beheerder doorgeef en dat hij alles afhandelt. Meer kan ik niet doen. Deze vrouw wist niet dat ik dit vrijwillig doe en dacht dat ik hiervoor betaald werd. Was dat maar zo. Na wat gesputter is alles weer goed gemaakt. De begroting is goedgekeurd. Ook is er besloten dat ons appartementen complex een fikse opknapbeurt nodig heeft. Het houtwerk wordt geverfd en ook de muren worden weer fris geel gemaakt. Alles wordt wel een tintje lichter gemaakt. De beheerder neemt dit alles onder zijn hoede. Dit gaat boven mijn pet. Een wijze vrouw kent haar beperkingen. Volgende week is de vergadering van de WW en wie weet schrijf ik hierover als ik het interessant genoeg vind. 

Geen opmerkingen: